Az elvárások szinte mindig magasabbak, mint aztán az eredmény. Egy ismerősöm ezt úgy fogalmazta meg, hogy célozd meg a csillagokat, eléred a lámpavasat. Sajnos a reklám, a marketing egész folyamatába bele van kódolva a csalódás lehetősége. És hiába vannak a jó példák, hiába…
Csalódni fogsz
Címkék: onlinemarketing
2011.03.31. csütörtök 23:35 Konrad
5 komment
Kik vesznek sokan?
Címkék: közösség üzlet web2 symposium
2011.03.30. szerda 23:16 Konrad
Ma meghallgattam a Barcamp konferencián azt a beszélgetést, ahol a közösségi vásárló oldalak képviselői "csaptak össze". Maga a beszélgetés számomra jelentős plusz információt nem adott, ellenben sok kis apró elemmel gazdagodott a tudásom. De végig motoszkált bennem…
44 komment
Facebooktalanok
Címkék: onlinemarketing közösség facebook
2011.03.29. kedd 22:47 Konrad
Vagyis milyen cégeknek nem való a Facebook? Mert vannak ilyenek. Egész egyszerűen a Facebook is csak egy eszköz, és mint a legtöbb eszköz esetében, itt is azt tapasztaljuk, hogy nem való minden cégnek. Nézzük, kiknek nem jó! Az első és legtriviálisabb csoport azok, akiknek az…
35 komment
Narancsos kacsa
Címkék: közösség polblog wom
2011.03.28. hétfő 19:33 Konrad
Deutsch Tamás twitterel. Ez önmagában nem lenne hír nálam, főleg nem jelentené azt, hogy írok is róla, de fent nevezett politikus olyan módon írja a csiripeket, ami mellett nem akarok szó nélkül elmenni. Volt már eddig is több politikusnak twitteres jelenléte, meg ugye blog,…
87 komment
Facebookiáda
Címkék: facebook
2011.03.25. péntek 23:40 Konrad
Van néhány cég, akinek kezeljük a Facebook oldalát. Az elmúlt bő egy évben összegyűlt némi tapasztalat, ráadásként van szerencsém ismerni más cégeknél is a közösségi médiával foglalkozó embereket. Így aztán egyre több és több tapasztalat gyűlik össze arról, mit…
46 komment
Visszaszámlálás
Címkék: web2 közösség
2011.03.24. csütörtök 21:48 Konrad
vaníliaálomkexmost a negyedik felvonás következika harmadik kimarad a negyedik következik de nem lesz ötödik felvonásA.E.BizottságMa végképp megbizonyosodtam arról, hogy a web 2.0, mint kifejezés, már idejétmúlt. El is temetem azt a fantasztikus, két részből álló magyarázó…
9 komment
Pénz? Az a legkevesebb!
2011.03.23. szerda 22:56 Konrad
Ilyen-olyan beszélgetéseken rendre felmerül két téma. Vissza-visszatér, mint egy búvópatak. Jól láthatóan olyan témák ezek, amelyek (vagy amik, kinek hogy tetszik) érdeklik a zembereket. Bocs, az embereket. (Akik gondolkoznak, ugye.)Ez a két téma a könyvkiadás jövője és a…
62 komment
Zászlók a szélben
Címkék: onlinemarketing kampány kreatív
2011.03.22. kedd 21:35 Konrad
A banner halott? Sokan kérdezik tőlem, hogy van-e értelme a banneres hirdetésnek. Hiszen itt van nekünk az a jó kis PPC, meg mostmár a Facebook-on is lehet mindenféléket csinálni, "a banner meg úgyse hatékony".Hát, lássuk be, ez tök hülyeség. Olyan ez, mintha azt…
15 komment
ETARGET Q&A: újraindulás
Címkék: etarget etarget tippek támogatott bejegyzés etarget qa
2011.03.21. hétfő 22:55 Konrad
Folytatva az ETARGET kérdések sorozatot, ez a bejegyzés a véletlen kampány újraindulással kapcsolatos.Kérdés: Pár napja leállt a kampányom, mert elfogyott a feltöltött pénz. Így is terveztem, egyelőre nem akarom újraindítani, a hirdetett akciónak már vége. Mégis azt látom,…
Szólj hozzá!
Hol van a weblapom?
Címkék: onlinemarketing weboldal
2011.03.19. szombat 00:08 Konrad
Néha meglepődöm, milyen kutyaütő cégek dolgoznak a piacon. Mi se vagyunk egy matyóhímzés, néha hibázunk, máskor tévedünk, de amennyire csak lehet, igyekszünk becsületesen dolgozni. Ha valamit elcseszünk, hát viseljük a következményét.A cél az, hogy az ügyfélnek jó legyen.…
9 komment
Recseg-ropog
Címkék: viral ajánló video
2011.03.17. csütörtök 13:18 Konrad
Vannak olyan mémek az interneten, amik megunhatatlanok. Az egyik kedvencem a Will it Blend, ami egy "ártatlan" vírusreklámként indult, nagyon sok éve. A feladat az volt, hogy egy mindent vivő turmixgépet kell valahogy bemutatni. És a jól bevált TV shopos körítést használva…
Szólj hozzá!
A Könyv
Címkék: onlinemarketing ajánló üzlet
2011.03.16. szerda 22:32 Konrad
Tavaly kértek fel, hogy egy készülő online marketing könyvbe írjak egy fejezetet. Aztán úgy alakult, kettő lett belőle. És bár én se hittem volna, de végül megírtam a fejezeteimet - és aztán jött a várakozás. Hiszen a kézirat leadása valamikor októberben volt, a könyv pedig…
3 komment
Minden, ami számít
Címkék: ajánló web2 symposium
2011.03.15. kedd 10:04 Konrad
Az éves konferencia-repertoár mindig tartalmaz kötelező darabokat: olyan eseményeket, amin ott kell lenni. Ezek egyike a Barcamp Budapest, lánykori nevén a Web 2.0 Symposium. (Ez a konferencia egyébként számomra azért kedves, mert 2006-ban ez volt az első ilyen jellegű esemény, amin…
1 komment
Internet Európában
Címkék: onlinemarketing kutatás etarget
2011.03.14. hétfő 13:14 Konrad
Szólj hozzá!
Gyere, tanulj!
Címkék: web2 onlinemarketing oktatás
2011.03.10. csütörtök 23:34 Konrad
Szeretek oktatni. Azt gondolom, a hazai online piac helyzete, az ott dolgozók, az abban résztvevők fejlődése elsősorban tudásközpontú. Ahogy növekszik a piac, ahogy egyre nagyobb az igény az online kommunikációhoz értő emberekre, úgy válik fokozatosan fontossá az oktatás.Éppen…
Szólj hozzá!
A hazai web2 pillanatkép
Címkék: web2 kutatás
2011.03.10. csütörtök 15:02 Konrad
Mindenkinek, aki tudja, mit jelent a web2 kifejezés, íme egy zseniális infógrafika a Kutatócentrumtól, a hazai közösségi oldalak használatáról. Nem is magyarázom (megtették ők), a kép mindent elmond! Kattintásra megnő!
Szólj hozzá!
Celebreklám 2.0
Címkék: onlinemarketing közösség
2011.03.09. szerda 01:18 Konrad
Közismert dolog, hogy ismert személlyel érdemes reklámozni, hiszen ha jól csináljuk, könnyebben tudunk eladni bármit. A hatás viszonylag egyszerű: az ismert személyben megbízunk, amit mond, az úgy jó, ezért ha ő azt mondja, hogy fékezett habzású gyorshitelt kell felvenni, akkor az…
6 komment
Suu-suu bolondság!
Címkék: startup 2011
2011.03.08. kedd 21:18 Konrad
Ma többen is megkérdezték, miért jó az nekem, hogy szervezem a StartUp Underground konferenciát. Erre én elmondtam, hogy hát ugye nem egyedül szervezem, és annyira sok munka nincs is vele (de van), meg különben is, fontosnak érzem.De tényleg, miért is szervezem én ezt? Pontosabban:…
4 komment
Nagyok harca
Címkék: google onlinemarketing facebook
2011.03.07. hétfő 13:34 Konrad
Igazán vicces, amikor az igen nagy cégek egymásnak feszülnek. És bár hónapok óta láthatjuk, hogy a Facebook és a Google kerülgetik egymást, mindig érdekes látni ennek a lassú harcnak az ütésváltásait.A Facebook például nem olyan rég vezette be a blogok kommentezésére szánt…
5 komment
Mások vagyunk
Címkék: onlinemarketing
2011.03.04. péntek 23:53 Konrad
Ma még igazi vadnyugat van itt nálunk. A felhasználók nagy részének fogalma sincs arról, hogy ki és hogyan tud élni és visszaélni a személyes adataival. Boldog-boldogtalannak megadjuk az e-mail címünket, like-olunk mindenféle vicces és hasznos cikket, szolgáltatást -…
29 komment
StartUp Underground konferencia
Címkék: startup 2011
2011.03.03. csütörtök 22:37 Konrad
Idén is lesz startup konferencia, idén is nyakig vagyok a szervezésben - a finisben járunk, hiszen kedden, március 8-án lesz a IV. StartUp Underground.Készítettünk is egy sajtóközleményt, íme. Bárki szabadon másolhatja!SajtóközleményIV. StartUp Underground konferenciaAz induló…
Szólj hozzá!
A webkettő vajon mi?
Címkék: web2 onlinemarketing
2011.03.02. szerda 20:45 Konrad
Ez a webkettőzés úgy tűnik nagyon eltűnt a közbeszédből. Az általános online marketing illetve a közösségi médiás előadásaim egyik része, hogy elmagyarázom, mi az a Web 2.0. Azzal a céllal, hogy tisztába tegyem, mit takar ez a fogalom. Épp csak az a baj, hogy mostanában nincs…
5 komment
Marketing divatok
Címkék: onlinemarketing
2011.03.01. kedd 22:27 Konrad
Az utóbbi időben kénytelenül megfigyeltem, hogy a kisebb cégek esetében sokszor nem a racionális döntések azok, amik a marketingjüket meghatározzák. Egész egyszerűen a divat befolyásolja azt, hogy mire költsön egy-egy cég.Persze ez sok esetben még talán jobb, mint amikor a…
Utolsó kommentek