Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Csalódni fogsz

Címkék: onlinemarketing

2011.03.31. csütörtök 23:35 Konrad

Az elvárások szinte mindig magasabbak, mint aztán az eredmény. Egy ismerősöm ezt úgy fogalmazta meg, hogy célozd meg a csillagokat, eléred a lámpavasat. Sajnos a reklám, a marketing egész folyamatába bele van kódolva a csalódás lehetősége. És hiába vannak a jó példák, hiába…

A bejegyzés folytatása »

5 komment

Kik vesznek sokan?

Címkék: közösség üzlet web2 symposium

2011.03.30. szerda 23:16 Konrad

Ma meghallgattam a Barcamp konferencián azt a beszélgetést, ahol a közösségi vásárló oldalak képviselői "csaptak össze". Maga a beszélgetés számomra jelentős plusz információt nem adott, ellenben sok kis apró elemmel gazdagodott a tudásom. De végig motoszkált bennem…

A bejegyzés folytatása »

44 komment

Facebooktalanok

Címkék: onlinemarketing közösség facebook

2011.03.29. kedd 22:47 Konrad

Vagyis milyen cégeknek nem való a Facebook? Mert vannak ilyenek. Egész egyszerűen a Facebook is csak egy eszköz, és mint a legtöbb eszköz esetében, itt is azt tapasztaljuk, hogy nem való minden cégnek. Nézzük, kiknek nem jó! Az első és legtriviálisabb csoport azok, akiknek az…

A bejegyzés folytatása »

35 komment

Narancsos kacsa

Címkék: közösség polblog wom

2011.03.28. hétfő 19:33 Konrad

Deutsch Tamás twitterel. Ez önmagában nem lenne hír nálam, főleg nem jelentené azt, hogy írok is róla, de fent nevezett politikus olyan módon írja a csiripeket, ami mellett nem akarok szó nélkül elmenni. Volt már eddig is több politikusnak twitteres jelenléte, meg ugye blog,…

A bejegyzés folytatása »

87 komment

Facebookiáda

Címkék: facebook

2011.03.25. péntek 23:40 Konrad

Van néhány cég, akinek kezeljük a Facebook oldalát. Az elmúlt bő egy évben összegyűlt némi tapasztalat, ráadásként van szerencsém ismerni más cégeknél is a közösségi médiával foglalkozó embereket. Így aztán egyre több és több tapasztalat gyűlik össze arról, mit…

A bejegyzés folytatása »

46 komment

Visszaszámlálás

Címkék: web2 közösség

2011.03.24. csütörtök 21:48 Konrad

vaníliaálomkexmost a negyedik felvonás következika harmadik kimarad a negyedik következik de nem lesz ötödik felvonásA.E.BizottságMa végképp megbizonyosodtam arról, hogy a web 2.0, mint kifejezés, már idejétmúlt. El is temetem azt a fantasztikus, két részből álló magyarázó…

A bejegyzés folytatása »

9 komment

Pénz? Az a legkevesebb!

2011.03.23. szerda 22:56 Konrad

Ilyen-olyan beszélgetéseken rendre felmerül két téma. Vissza-visszatér, mint egy búvópatak. Jól láthatóan olyan témák ezek,  amelyek (vagy amik, kinek hogy tetszik) érdeklik a zembereket. Bocs, az embereket. (Akik gondolkoznak, ugye.)Ez a két téma a könyvkiadás jövője és a…

A bejegyzés folytatása »

62 komment

Zászlók a szélben

Címkék: onlinemarketing kampány kreatív

2011.03.22. kedd 21:35 Konrad

A banner halott? Sokan kérdezik tőlem, hogy van-e értelme a banneres hirdetésnek. Hiszen itt van nekünk az a jó kis PPC, meg mostmár a Facebook-on is lehet mindenféléket csinálni, "a banner meg úgyse hatékony".Hát, lássuk be, ez tök hülyeség. Olyan ez, mintha azt…

A bejegyzés folytatása »

15 komment

ETARGET Q&A: újraindulás

Címkék: etarget etarget tippek támogatott bejegyzés etarget qa

2011.03.21. hétfő 22:55 Konrad

Folytatva az ETARGET kérdések sorozatot, ez a bejegyzés a véletlen kampány újraindulással kapcsolatos.Kérdés: Pár napja leállt a kampányom, mert elfogyott a feltöltött pénz. Így is terveztem, egyelőre nem akarom újraindítani, a hirdetett akciónak már vége. Mégis azt látom,…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Hol van a weblapom?

Címkék: onlinemarketing weboldal

2011.03.19. szombat 00:08 Konrad

Néha meglepődöm, milyen kutyaütő cégek dolgoznak a piacon. Mi se vagyunk egy matyóhímzés, néha hibázunk, máskor tévedünk, de amennyire csak lehet, igyekszünk becsületesen dolgozni. Ha valamit elcseszünk, hát viseljük a következményét.A cél az, hogy az ügyfélnek jó legyen.…

A bejegyzés folytatása »

9 komment

Recseg-ropog

Címkék: viral ajánló video

2011.03.17. csütörtök 13:18 Konrad

Vannak olyan mémek az interneten, amik megunhatatlanok. Az egyik kedvencem a Will it Blend, ami egy "ártatlan" vírusreklámként indult, nagyon sok éve. A feladat az volt, hogy egy mindent vivő turmixgépet kell valahogy bemutatni. És a jól bevált TV shopos körítést használva…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

A Könyv

Címkék: onlinemarketing ajánló üzlet

2011.03.16. szerda 22:32 Konrad

Tavaly kértek fel, hogy egy készülő online marketing könyvbe írjak egy fejezetet. Aztán úgy alakult, kettő lett belőle. És bár én se hittem volna, de végül megírtam a fejezeteimet - és aztán jött a várakozás. Hiszen a kézirat leadása valamikor októberben volt, a könyv pedig…

A bejegyzés folytatása »

3 komment

Minden, ami számít

Címkék: ajánló web2 symposium

2011.03.15. kedd 10:04 Konrad

Az éves konferencia-repertoár mindig tartalmaz kötelező darabokat: olyan eseményeket, amin ott kell lenni. Ezek egyike a Barcamp Budapest, lánykori nevén a Web 2.0 Symposium. (Ez a konferencia egyébként számomra azért kedves, mert 2006-ban ez volt az első ilyen jellegű esemény, amin…

A bejegyzés folytatása »

1 komment

Internet Európában

Címkék: onlinemarketing kutatás etarget

2011.03.14. hétfő 13:14 Konrad

Hogyan használják az internetet Európában? Az ETARGET infógrafikája. (Kattintásra nagyobb lesz.)

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Gyere, tanulj!

Címkék: web2 onlinemarketing oktatás

2011.03.10. csütörtök 23:34 Konrad

Szeretek oktatni. Azt gondolom, a hazai online piac helyzete, az ott dolgozók, az abban résztvevők fejlődése elsősorban tudásközpontú. Ahogy növekszik a piac, ahogy egyre nagyobb az igény az online kommunikációhoz értő emberekre, úgy válik fokozatosan fontossá az oktatás.Éppen…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

A hazai web2 pillanatkép

Címkék: web2 kutatás

2011.03.10. csütörtök 15:02 Konrad

Mindenkinek, aki tudja, mit jelent a web2 kifejezés, íme egy zseniális infógrafika a Kutatócentrumtól, a hazai közösségi oldalak használatáról. Nem is magyarázom (megtették ők), a kép mindent elmond! Kattintásra megnő!

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Celebreklám 2.0

Címkék: onlinemarketing közösség

2011.03.09. szerda 01:18 Konrad

Közismert dolog, hogy ismert személlyel érdemes reklámozni, hiszen ha jól csináljuk, könnyebben tudunk eladni bármit. A hatás viszonylag egyszerű: az ismert személyben megbízunk, amit mond, az úgy jó, ezért ha ő azt mondja, hogy fékezett habzású gyorshitelt kell felvenni, akkor az…

A bejegyzés folytatása »

6 komment

Suu-suu bolondság!

Címkék: startup 2011

2011.03.08. kedd 21:18 Konrad

Ma többen is megkérdezték, miért jó az nekem, hogy szervezem a StartUp Underground konferenciát. Erre én elmondtam, hogy hát ugye nem egyedül szervezem, és annyira sok munka nincs is vele (de van), meg különben is, fontosnak érzem.De tényleg, miért is szervezem én ezt? Pontosabban:…

A bejegyzés folytatása »

4 komment

Nagyok harca

Címkék: google onlinemarketing facebook

2011.03.07. hétfő 13:34 Konrad

Igazán vicces, amikor az igen nagy cégek egymásnak feszülnek. És bár hónapok óta láthatjuk, hogy a Facebook és a Google kerülgetik egymást, mindig érdekes látni ennek a lassú harcnak az ütésváltásait.A Facebook például nem olyan rég vezette be a blogok kommentezésére szánt…

A bejegyzés folytatása »

5 komment

Mások vagyunk

Címkék: onlinemarketing

2011.03.04. péntek 23:53 Konrad

Ma még igazi vadnyugat van itt nálunk. A felhasználók nagy részének fogalma sincs arról, hogy ki és hogyan tud élni és visszaélni a személyes adataival. Boldog-boldogtalannak megadjuk az e-mail címünket, like-olunk mindenféle vicces és hasznos cikket, szolgáltatást -…

A bejegyzés folytatása »

29 komment

StartUp Underground konferencia

Címkék: startup 2011

2011.03.03. csütörtök 22:37 Konrad

Idén is lesz startup konferencia, idén is nyakig vagyok a szervezésben - a finisben járunk, hiszen kedden, március 8-án lesz a IV. StartUp Underground.Készítettünk is egy sajtóközleményt, íme. Bárki szabadon másolhatja!SajtóközleményIV. StartUp Underground konferenciaAz induló…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

A webkettő vajon mi?

Címkék: web2 onlinemarketing

2011.03.02. szerda 20:45 Konrad

Ez a webkettőzés úgy tűnik nagyon eltűnt a közbeszédből. Az általános online marketing illetve a közösségi médiás előadásaim egyik része, hogy elmagyarázom, mi az a Web 2.0. Azzal a céllal, hogy tisztába tegyem, mit takar ez a fogalom. Épp csak az a baj, hogy mostanában nincs…

A bejegyzés folytatása »

5 komment

Marketing divatok

Címkék: onlinemarketing

2011.03.01. kedd 22:27 Konrad

Az utóbbi időben kénytelenül megfigyeltem, hogy a kisebb cégek esetében sokszor nem a racionális döntések azok, amik a marketingjüket meghatározzák. Egész egyszerűen a divat befolyásolja azt, hogy mire költsön egy-egy cég.Persze ez sok esetben még talán jobb, mint amikor a…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!



süti beállítások módosítása