Pécsi Feri, alias Pollner volt az egyik azon néhány ember közül, aki már akkor blogolt, amikor elkezdtem írni ezt a blogot. Nagyon sokat segített, biztatott, megismertetett emberekkel, sőt, az első megrendelőim egyike is az ő segítségével érkezett. Így nem állítom, hogy…
Webol-dallam átirat - KKV sorozat
Címkék: kkvmarketing
2011.08.30. kedd 22:30 Konrad
Tegnap leírtam, milyen az, amikor az ember először szembesül egy "nehéz" ügyféllel. Ismerős? Vagy te ülsz pont a másik oldalon? Biztos vagy benne, hogy nem ilyen vagy? Én magamról tudom, hogy néha ilyen vagyok - persze más területen, nem marketingben. Képes vagyok…
1 komment
Webol-dalom
Címkék: hiba weboldal
2011.08.29. hétfő 23:30 Konrad
Weblapos: És mi legyen a weboldalon?Megrendelő: Itt van minden ezen a szórólapon, az kell az internetre is!Weblapos: Öö. És esetleg van valami különleges design kérés?Megrendelő: ?Weblapos: Hogy nézzen ki...Megrendelő: Ja? Mondtam. Mint a…
12 komment
KKV sorozat: milyen a weboldalad? - 1. rész
Címkék: kkvmarketing
2011.08.25. csütörtök 00:30 Konrad
A kis- és közepes vállalkozásoknak jelentős részének már évek óta van weboldala. Éppen ezért feltételezem, hogy a legtöbb kkv-s olvasómnak is van. De milyen ez a weboldal? Működik? Hozza a megrendeléseket? Erre én, innen, nem tudok választ adni, nem vagyok távgyógyító, sem…
6 komment
KKV sorozat: marketinges alapszabály
Címkék: kkvmarketing
2011.08.22. hétfő 23:57 Konrad
Sok szabály van a marketingben, de van egy, amit én kiemelten fontosnak gondolok, ez pedig a következő:Soha ne magadból indulj ki!Nem te vagy a vevőd, nem te vagy a megrendelőd. Azok az emberek, akik a pénzt hozzák neked, nem olyanok, mint te. Lehet, nagyon nem olyanok, lehet kicsit…
4 komment
MiniCRM - maxi blog
Címkék: támogatott bejegyzés minicrm
2011.08.22. hétfő 19:08 Konrad
Egy ügyfélszolgálati blog általában arról szól, hogy milyen új funkciók, milyen új lehetőségek vannak abban a szolgáltatásban, amihez a blog maga kapcsolódik. A MiniCRM blogja ezt teljesíti is, de ennél többet is tesz: olyan tippeket, tanácsokat ad, amelyek segítenek jobban…
Szólj hozzá!
Goldenblog Szakértői blogok - akikre szavaztam
Címkék: blog ajánló blogring
2011.08.21. vasárnap 21:37 Konrad
Szóval végignéztem a Goldenblog Szakértői kategóriát, és tényleg nem volt egyszerű választanom. Egyrészt iszonyú sok blog nevezett (vagy neveződött) ebbe a kategóriába, összesen 180. Mivel megfogadtam, hogy minden egyes blogot végignézek, így az elmúlt héten egyfolytában…
Szólj hozzá!
Margóra
Címkék: blog
2011.08.18. csütörtök 23:55 Konrad
Zsűrizek a Goldenblogon, a Szakértő kategóriában. Valójában arra számítottam, hogy majd kényelmesen megnézem az indulókat, és gondosan végigolvasom az összes blogot, belenézek mindbe, ahogy az egy zsűritagtól elvárható. De nemcsak a saját kategóriában, hanem a többiben…
1 komment
KKV sorozat: az alapok
Címkék: kkvmarketing
2011.08.17. szerda 22:06 Konrad
A kis- és közepes vállalkozásoknak szóló sorozat elején érdemesnek tartom összeszedni, milyen alapvetésekből indulok ki, vagyis milyen jellegű cégeknek szánom a tanácsokat. A hazai kis cégek 75-80 százaléka rendelkezik már weboldallal, ez számomra azt jelenti, hogy nem arról…
3 komment
KKV sorozat
Címkék: kkvmarketing
2011.08.16. kedd 23:02 Konrad
Őszintén azt hittem, jobban állunk. A hazai kis- és közép vállalkozások jelenlétét folyamatosan "tapasztalom" az interneten, hiszen látom a weboldalakat, hirdetéseket. Látom, hogy mozgolódnak, de azt is látom, hogy nagyon sokan tudnak nagyon keveset az online marketing…
5 komment
Like-ot kilóra! Tetszik?
Címkék: facebook
2011.08.15. hétfő 13:09 Konrad
A legújabb farokméret-helyettesítő mérőszám cégeknél a Facebook oldalukat követők, a Like-olók száma. Ez bizonyos határok között teljesen érthető, hiszen egy-egy cég esetében egyfajta sikeresség mérés az, hogy hányan szeretik, hány rajongójuk van. Igaz, nagyon sok múlik…
33 komment
Házi kampányolda
Címkék: onlinemarketing
2011.08.11. csütörtök 22:20 Konrad
A hirdetők imádnak játékokat csinálni: a játékokban a fogyasztók aktívan részt vesznek, "bevonódnak", és ez olyan direkt visszajelzés, ami jó érzéssel tölti el a marketingest, ráadásul igazolja is, hogy, lám-lám, milyen fasza kis kampányt kreáltunk, hát zabálja a…
1 komment
Pump Up the Volume
Címkék: blog blogring
2011.08.10. szerda 21:51 Konrad
Az a megtiszteltetés ért, hogy a Goldenblog verseny szakértő kategóriájának az egyik zsűritagja lettem. Ennek megfelelően augusztus 22-ig végig kell néznem az összes induló blogot (a kategóriában) - így illik, és e nélkül nem is lehet választani természetesen. Végignézve az…
Szólj hozzá!
Ez is hatalom
Címkék: blog
2011.08.09. kedd 23:50 Konrad
Egy egyszerű kis blog. Alig olvassák páran, aztán egy írás, és hirtelen mindenki megismeri. Pedig nem lett mögé tolva sok millió forint, nagy kampány vagy bármi. Egyszerűen csak terjedt, mint a vírus. Berobbant a köztudatba, mint például anno a YouTube tette, igaz, akkor az egy…
4 komment
A számok igazak. A számok igazak?
Címkék: statisztika onlinemarketing
2011.08.08. hétfő 21:12 Konrad
Amikor az ember megnéz egy grafikont, akkor hajlamos olyan dolgot benne látni, amit gondol róla vagy amit az orra elé tesznek magyarázatot. És innentől nagyon nehéz lesz azt elmagyarázni, hogy amit lát, az nem teljesen - vagy egyáltalán nem - fedi a valóságot. Az interneten főleg…
6 komment
Nyilvánosságra velük!
Címkék: onlinemarketing facebook
2011.08.03. szerda 23:32 Konrad
Tegnap a Szívlapát rácsodálkozott arra írt arról, hogy vannak álprofilok a Facebook-on (és sok más közösségi szolgáltatásban). Pedig a dolog egyáltalán nem újdonság, sőt, már a Facebook előtti időkben is használták, igaz, akkoriban fórumokon. Az is érdekes, hogy az…
1 komment
Szórakoztató reklám?
Címkék: onlinemarketing kampány kreatív
2011.08.02. kedd 23:57 Konrad
Érzek én egy olyan elvárást elsősorban a fogyasztói oldalról, hogy a jó reklám szórakoztasson. Vagyis az a közkeletű vélemény, hogy az a jó reklám, ami tetszik, mert például jó a zenéje, vagy vicces, vagy pozitív érzelmeket vált ki belőlem. Az ember aztán hajlamos ezzel…
5 komment
Tanulságos libák
2011.08.01. hétfő 22:25 Konrad
A hétvégén két tanulságos marketinges hibába is belefutottam, azt hiszem érdemes csámcsogni ezeken egy kicsit.Az első esetében nem igazán emlékszem a hirdető cégre, de a reklámra pontosan: az RTL Klub Forma 1-es közvetítése előtt tettek fel valami szokásos bugyuta kérdést, hogy…
Utolsó kommentek